Denna helgen har varit jätte bra! Åkte ner till Halmstad i fredags och hade en skön ensam kväll i huset! Sedan på lördagsmorgonen så kommer Matilda, Padde, Boel och Kjell-Arne  och lämnar över bilen så att vi kunde åka till Smålandstena på Hundutsällningen som va där i lördags!!
Vi va där från 10 till 16 och hade en underbar dag, trots regnet så kunde man hålla modet uppe bara för att man är intresserad!

Jag träffade Gordons uppfödare Elise för första gången sen ja köpte honom. Det va jätte kul att få visa upp honom, så att hon kunde se att han hade det bra =)  Vi fick pratat om hans liv och även om hans syskon och föräldrar! Mycke intressant att få veta mer om hans famlij!! Vi ska åka upp en dag när det har lugnat ner sig...Så att man kan träffa familjen på rikigt!!

Sen när utsällningen var över så åkte vi till Halmstad igen och va jätte trötta men vi hade höll oss vakna hehe
Sedan så kom Boel och Kjell-Arne för att hämta bilen och Matilda, men då hade vi bestämt att vi skulle äta något ihop på kvällen. De skulle ju ändå komma till Halmstad så då kunde de ju lika gärna stanna på mat i och med att de umgås annars med!!

Gick o la mig ganska så tidigt för ja va helt slut när vi hade varit ute på sista rundan. Jag och Matilda och våra hundar!!

De hade innan dess busat av sig i trädgården!!
Kommer att lägga upp bilder från alla dagarna!

När ja gick upp idag så hade ja bestämt mig för att tvätta bilen.
Vilket jag gjorde och det blev jätte bra! Sen när jag kom hem till FBG så ville ja inte va inne för det har arit underbart väder, så jag började att rensa mossa mellan stenarna utan för min lägehet!! Blev jätte fint! Nu kan ja sitta där ute och inte se en massa skit!hehe

Det blev bara en vecka försent som detta plubliseras!!!
Har haft annat att tänka på!!
Picture
Här sitter Gordon i sin bur på utstälnningen!

Picture
Caspian blir fotad med sin medalj!!

Picture
Här är de i full gång!

Picture
Gordon och Caspian busar av sig efter en dag i Smålandsstena!

Picture
Hängde upp en smultronplanta på min vind vägg

Picture
Mina ny planterade tomatplantor =)

Picture
En del av det man ser utanför min dörr
9/24/2012 03:20:03 pm

good one info bro

Reply



Leave a Reply.