Då har jag och Gordon blivit skåningar!!!! Vi har flyttat in tillsammans med min älskade Daniel! I och med att jag flytta så innebär det att jag och Gordon kör till Falkenberg varje dag!
36 mil varje dag för att komma till jobbet! Och Gordon lämnas hos Joanna nu när hon är hemma!

Så under dagarna så leker han för fullt med Nellie och Tipy!
De är 2 underbara hundar! Tipy som är en svart labrador!
En sådan hund som kommer att finnas i mitt liv snart! hihi

Har alltid velat ha 2 hundar och finns inget som kan stoppa mig från att ha det!! Vill att Gordon ska ha en kompis och så kan jag träna de saker som jag är intesserad av! Och kanske till oc med ställe ut henne! Kommer att skaffa en tik för att Daniel vill det och jag vill prova på att ha en tik! Gordon är ju världens bästa kille=) Att jag skaffa honom är verkligen det bästa jag gjort någonsin, Ångrar inte mig en ändå minut!!

Vi önskar alla en trelig helg

5/31/2012 06:41:23 pm

Great info, thx

Reply
7/16/2012 01:35:23 pm

good post

Reply



Leave a Reply.