Då va det helg igen!

Förra helgen så firade vi älsklingens födelsedag! Gordon han älskar att träffa Daniel och blev ju ännu bättre när hans kompiar kom! Då fick han så mycket gos som han bara ville!
Han blev allas gos kompis! :) Vilket är kul att se! Han är ju så snäll mot nya människor även fast han kan va blyg!

Åkte till Leena i onsdags för att hjälpa henne lite efter allt som hänt! Och vi åkte alla 3 denna gången oxå. Jag,Grodon och Stumpan!
Men Stumpan kom inte med hem denna gången,för hon kanske har hittat ett nytt hem! Vilket jag är glad för! Om nu allt fungerar så vet jag att hon kommer att få ett underbart hem där hon kommer ha Lakrits och Tyson som sällskap!
Körde ifrån Värnamo igår eftermiddags och ska va hemma denna helgen!

I morse så vaknade jag halv 9 och gick ut med Gordon och slängde min datorstol som jag plocka ner i förra veckan!
Men även fast jag har ont i ryggen så tvingade jag mig själv att åka iväg och gå en runda med Gordon! Han uppskattade det och det gjorde jag med fast jag har ont... Fattar inte vad som är fel denna gången.. Kanske för att man ska ha mens, eller så är det något annat.. Men jag gör ju min sjukgymnastik och den har ju hjälp mig... Men under veckan så har jag haft ont igen hela dagar... :( Blir så less.....
Men när vi gick runt Ätran så tog vi några bilder :)
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Det va allt för denna gången!



Leave a Reply.