Ja då har man fyllt år och man har fått ont i ryggen igen och man har även fått en nyförkylning som inte vill ge med sig..
Hatar att va förkyld.. Men man kan ju inte hjälpa att man åker på sån skit... Hoppas bara att inte helt rösten försvinner denna gången med. Men det ger sig i morgon när ja vaknar!
Men jag har ju hittat på en hel del saker både i helgen som va och i veckan!
Jag va hos Matilda i lördags och vi gick en jätte mysig strandpromenad! Och även i tisdags så va vi och gick en runda i skogen! Va uppe hos Joanna i onsdags och tog lite kort på några av mina gulle pluttar! Sedan så pysslade jag med Minella =) Världens mysigaste 19åring!!Både ja och Joanna har gått o tänkt på samma sak, det va lite kul!! Vi ska sadla på Minella någon dag så man kan skritta runt på henne. Hon har tyvärr problem med 2 ben =( men man kan ju i alla fall skritta lite!!!
Men ska försöka att ha en trevlig helg och förhoppningsvis orka mig upp  till Joanna!!
Här kommer lite blider på dt som har hänt!!



Picture

Picture

Picture

Picture

Picture

Picture

Picture

Picture

Picture

Picture

Picture

Picture

Picture

Picture

Picture
4/24/2012 03:10:28 pm

Many thanks for data

Reply
9/24/2012 06:10:25 am

will be restored shortly

Reply



Leave a Reply.