Då har man varit i Värnamo hos Leena och Jon. Deras 2 hundar Tequila och Lexus + 2 katter! Findus( Nindus) Och Cola.
Sedan kom ju jag, Gordon och Stumpan fick följa med :) Det va något som blev en surprise :) Stumpan är en katt som jag har fått av Matilda :) Världens Charmtroll är hon! Hon är idag 8 månader och inte rädd för så värst mycke! Men andra gången hon åkte bil i onsdag! Hon bar sig bättre åt än Gordon :P hihi

Har fått en massa bra bilder som skall läggas in när vi kommer hem! Så ni får vänta på dem! Men de kommer att läggas upp!

Va ju ett bra tagsen jag skrev här, men hänt mycket!! Gordon har fått en manligförebild!! hehe och jag en pojkvänn!  Han tycker mycket om Gordon och hela hans familj. Det finns väl ingen som inte tycker om Gordon! ;) Han som är så snäll! och rar :) Han har ju blivit diagnostiserad med kvalster allergi och det är fan alla kvalster som finns :( Men han får nu sprutor mot detta en gång i månaden och han tar dem så snällt :)  Och hans kli har minskat och han mår ju bättre av det! Nu slipper han ju även sina droppar mot kliandet som han typ slicka av med en gång... Inge bra alls när det skulle motvärka kli...

Men det är så mycket som har hänt vet inte vart jag skall börja! Tror att allt kommer efter hand!! haha


Picture
Picture
Picture
Till och med stumpan va med och hon gjorde sig till rätta med mig o Leena i soffan!
Picture
Picture
Här vankas det mat och Stumpan, Gordon och Tequila de kan knappt vänta! hehe




Leave a Reply.